Dostawa
KOSZTY DOSTAWY:
Realizację Państwa zamówień na terytorium Polski dokonujemy za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej
- DPD Polska Spółka z o.o.
Koszty wysłania do Państwa przesyłki na terytorium Polski wynoszą:
POCZTA POLSKA:
przesyłka priorytetowa odbiór w punkcie (wybrana placówka Poczty Polskiej lub stacja benzynowa sieci Orlen): 10,50 zł
przesyłka priorytetowa (przedpłata na konto lub płatność za pośrednictwem serwisu przelewy 24): 15,00 zł
przesyłka priorytetowa - płatność przy odbiorze: 18,50 zł
Firma kurierska DPD Polska Sp. z o.o.
paczka (przedpłata na konto lub płatność za pośrednictwem serwisu przelewy 24): 17,50 zł
paczka - płatność przy odbiorze: 21,00 zł
ODBIÓR OSOBISTY (płatność gotówką lub kartą płatniczą bez dodatkowych opłat)
Punkt Apteczny "Biała Stokrotka"
ul. Kościelna 1, 95-001 Biała
Teren Miasto Ozorków i Gminy Ozorków (zamówienie dostarczamy własnym transportem po wcześniejszym uzgodnieniu bez dodatkowych opłat)
CZAS REALIZACJI I DOSTARCZANIE ZAMÓWIEŃ
Zamówienia w punkcie aptecznym BIAŁA STOKROTKA mogą być składane:
- drogą elektroniczną na e-formularzu,
- telefonicznie,
- faksem na numer 42 717-84-26.
Wszystkie złożone przez Państwa zamówienia realizujemy bez zbędnej zewłoki natychmiast po ich złożeniu.
Zgodnie z Regulaminem czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od chwili otrzymania przez Państwa potwierdzenia złożenia zamówienia w sytuacji płatności za pobraniem, a w przypadku płatności przelewem – wynosi 2 dni robocze od chwili otrzymania zapłaty na nasz rachunek bankowy.
W efekcie staramy się aby złożone i/lub opłacone przez Państwa jednego dnia roboczego zamówienie, jeszcze tego samego dnia roboczego - w formie paczki przekazywane było kurierowi lub dostarczane na pocztę.
Czas realizacji zamówienia to czas jaki potrzebujemy na przygotowanie paczki i jej przekazanie firmie kurierskiej. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostarczenia zamówienia przez pocztę lub firmę kurierską. W związku z powyższym do czasu oczekiwania na paczkę prosimy każdorazowo doliczyć czas potrzebny na dostarczenie paczki przez pocztę lub kuriera.
W przypadku jeśli wybierają Państwo opcji odbioru zamówienia w siedzibie punktu aptecznego, każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie, w którym możecie najwcześniej produkt/produkty zamówione odebrać.
Wszystkie realizowane przez nas zamówienia są zapakowane w bezpieczny i dyskretny sposób. Zapakowane są w pudełka kartonowe lub bezpieczne koperty niesugerujące w żaden sposób ich zawartości.