Strona główna » Dostawa
Darmowa dostawa już od 350zł‚
Pytania i porady
PUNKT APTECZNY "Biała Stokrotka"
95-001 Biała ul. Koœcielna 1
Napisz do nas
Możesz skontaktować się
z nami korzystając
z formularza
lub dzwoniąc pod wybrany
numer telefonu:
42 717 84 26
w godzinach:
poniedziałek-piątek: 8:00 - 18:00
sobota: 9:00-14:00

lub pisząc na adres
kontakt@bialastokrotka.pl
Wyszukiwanie zaawansowane
Nie znalazłeś szukanego produktu?
Napisz do nas
lub skorzystaj z funkcji:

wyszukiwanie zaawansowane
wyszukiwanie
zaawansowane


ksylitol1
Współpracują z nami
Logo apteki UE

 

Dostawa

KOSZTY DOSTAWY:

Realizację Państwa zamówień na terytorium Polski dokonujemy za pośrednictwem:

  • Poczty Polskiej
  • DPD Polska Spółka z o.o.

 

Koszty wysłania do Państwa przesyłki na terytorium Polski wynoszą:

POCZTA POLSKA:

przesyłka priorytetowa odbiór w punkcie (wybrana placówka Poczty Polskiej lub stacja benzynowa sieci Orlen): 9,50 zł

przesyłka priorytetowa (przedpłata na konto lub płatność za pośrednictwem serwisu przelewy 24): 11,50 zł

przesyłka priorytetowa - płatność przy odbiorze: 15,00 zł

Firma kurierska DPD Polska Sp. z o.o.

paczka (przedpłata na konto lub płatność za pośrednictwem serwisu przelewy 24):  13,50 zł

paczka - płatność przy odbiorze: 17,00 zł

ODBIÓR OSOBISTY  (płatność gotówką lub kartą płatniczą bez dodatkowych opłat)

Punkt Apteczny "Biała Stokrotka"

ul. Kościelna 1, 95-001 Biała

 

Teren Miasto Ozorków i Gminy Ozorków (zamówienie dostarczamy własnym transportem po wcześniejszym uzgodnieniu bez dodatkowych opłat)

 

 

CZAS REALIZACJI I DOSTARCZANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia w punkcie aptecznym BIAŁA STOKROTKA mogą być składane:

  • drogą elektroniczną na e-formularzu,
  • telefonicznie,
  • faksem na numer 42 717-84-26.    

Wszystkie złożone przez Państwa zamówienia realizujemy bez zbędnej zewłoki natychmiast po ich złożeniu.


Zgodnie z Regulaminem czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od chwili otrzymania przez Państwa potwierdzenia złożenia zamówienia w sytuacji płatności za pobraniem, a w przypadku płatności przelewem – wynosi 2 dni robocze od chwili otrzymania zapłaty na nasz rachunek bankowy.

W efekcie staramy się aby złożone i/lub opłacone przez Państwa jednego dnia roboczego zamówienie, jeszcze tego samego dnia roboczego - w formie paczki przekazywane było kurierowi lub dostarczane na pocztę.

Czas realizacji zamówienia to czas jaki potrzebujemy na przygotowanie paczki i jej przekazanie firmie kurierskiej. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostarczenia zamówienia przez pocztę lub firmę kurierską. W związku z powyższym do czasu oczekiwania na paczkę prosimy każdorazowo doliczyć czas potrzebny na dostarczenie paczki przez pocztę lub kuriera.
    
W przypadku jeśli wybierają Państwo opcji odbioru zamówienia w siedzibie punktu aptecznego, każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie, w którym możecie najwcześniej produkt/produkty zamówione odebrać.

Wszystkie realizowane przez nas zamówienia są zapakowane w bezpieczny i dyskretny sposób. Zapakowane są w pudełka kartonowe lub bezpieczne koperty niesugerujące w żaden sposób ich zawartości.