Płatności
AKCEPTOWANE FORMY PŁATNOŚCI
Sklep nasz akceptuje płatność w złotych polskich (PLN) w następujących formach ich dokonywania:
Dla zamówień krajowych:
- przelew - przedpłata na rachunek bankowy naszej firmy
- płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)
- przelew - przedpłata przy pomocy serwisu Przelewy24.pl (w tym płatność kartą płatniczą)
- płatność przy odbiorze (odbiór osobisty) (płatność gotówką lub kartą płatniczą)
Dla zamówień z wysyłką za granicę:
- przelew - przedpłata na rachunek bankowy naszej firmy
- płatność przy pomocy serwisu PayPal (w tym płatność kartą płatniczą)
Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączamy paragon fiskalny, jeśli życzą sobie Państwo otrzymanie Faktury VAT prosimy o zaznaczeni odpowiedniej opcji w trakcie dokonywania wyboru płatności.
W przypadku przelewu realizowanego samodzielnie wpłaty prosimy kierować na poniższy rachunek bankowy:
KEMI Sp. z o.o. ul. Sucharskiego 10/28, 95-035 Ozorków
Bank Pekao SA I Oddział w Zgierzu 26 1240 3057 1111 0010 3380 4474.
W przypadku wyboru sposobu zapłaty w postaci przelewu, przedpłaty płatność należy dokonać w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania od nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w którym znajdują się wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu.
W przypadku wyboru sposobu zapłaty w postaci przelewu - przedpłaty przy pomocy serwisu Przelewy24.pl bezpośrednio po złożeniu zamówienia, zostaną Państwo przekierowani na stronę serwisu za pośrednictwem którego wykonują Państwo szybka płatność ze swojego konta bankowego lub kartą płatniczą.
W przypadku wyboru przelewu przedpłaty, za pośrednictwem serwisu PayPal - dla zamówień zagranicznych, płatność należy dokonać w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania od Serwisu PayPal zlecenia płatności na rzecz naszej firmy.
UWAGA Numer rachunku bankowego kwotę przelewu i wszystkie parametry zamówienia otrzymujecie Państwo każdorazowo w przesłanym od nas e-mail`owym potwierdzeniu złożenia zamówienia.
Szanowni Państwo
W trosce o jak najwyższą jakość Państwa obsługi uprzejmie prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na poprawność wpisywanych danych, a w szczególności adresów e-mail.
Jest to szczególnie istotne w sytuacji przesyłania Państwu potwierdzeń założenia konta i/lub potwierdzeń złożonego zamówienia oraz jego aktualnego statusu.
Jakakolwiek literówka w adresie e-mail powoduje, iż system wysyła informacje na adres e-mailowy, który tak naprawdę nie istnieje, a tym samym możecie nie otrzymać Państwo ważnych informacji o stanie zamówienia lub danych do przelewu bankowego.
Jeśli zdarzy się Państwu taka pomyłka - a kilka chwil po rejestracji/zakupie nie otrzymacie potwierdzenia z naszej strony na waszą skrzynkę e-mail`ową - uprzejma prośba o przesłanie odrębnej wiadomości z informacją, a my dokonamy korekty adresu z poziomu systemu.