Strona główna » Tematy pomocy

Tematy pomocy

 

Szanowni Państwo

W trosce o jak najwyższą jakość Państwa obsługi uprzejmie prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na poprawność wpisywanych danych,  a w szczególności  adresów e-mail.
Jest to szczególnie istotne w sytuacji przesyłania Państwu potwierdzeń założenia konta i/lub potwierdzeń złożonego zamówienia oraz jego aktualnego statusu.
Jakakolwiek literówka w adresie e-mail powoduje, iż system wysyła informacje na adres e-mailowy, który tak naprawdę nie istnieje, a tym samym możecie nie otrzymać Państwo ważnych informacji o stanie zamówienia lub danych do przelewu bankowego.
Jeśli  zdarzy się Państwu taka pomyłka - a kilka chwil po rejestracji/zakupie nie otrzymacie potwierdzenia z naszej strony na waszą skrzynkę e-mail`ową - uprzejma prośba o przesłanie odrębnej wiadomości z informacją, a my dokonamy korekty adresu z poziomu systemu.

 

CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ ?

Robiąc zakupy w naszym sklepie nie musicie Państwo dokonywać odrębnej rejestracji. Po wybraniu produktu i przejściu do koszyka, należy wcisnąć przycisk [Do kasy]. Zostaną Państwo przekierowani na stronę na której możecie wybrać możliwość pełnej rejestracji i założenia konta w naszym sklepie, lub od razu przejść do kolejnego etapu dokonywania płatności bez rejestracji. System przekieruje wówczas Państwa na stronę na której prosimy o podanie wszystkich danych niezbędnych do zawarcia transakcji kupna.

Powrót

 

METODY PŁATNOŚCI

Sklep nasz akceptuje płatność w złotych polskich (PLN) w następujących formach ich dokonywania:

Dla zamówień krajowych:

  1. przelew - przedpłata na rachunek bankowy naszej firmy
  2. płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)
  3. przelew - przedpłata przy pomocy serwisu Przelewy24.pl (w tym płatność kartą płatniczą)
  4. płatność przy odbiorze (odbiór osobisty) (płatność gotówką lub kartą płatniczą)

Dla zamówień z wysyłką za granicę:

  1. przelew - przedpłata na rachunek bankowy naszej firmy
  2. płatność przy pomocy serwisu PayPal (w tym płatność kartą płatniczą)

Do każdego realizowanego zamówienia dołączamy paragon fiskalny, jeśli życzą sobie Państwo otrzymanie Faktury VAT prosimy o zaznaczeni odpowiedniej opcji w trakcie dokonywania płatności.

W przypadku przelewu wpłaty prosimy kierować na poniższy rachunek bankowy: 

KEMI Sp. z o.o. ul. Sucharskiego 10/28, 95-035 Ozorków

Bank Pekao SA I Oddział w Zgierzu 26 1240 3057 1111 0010 3380 4474.

 

W przypadku wyboru sposobu zapłaty w postaci przelewu, przedpłaty płatność należy dokonać w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania od nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w którym znajdują się wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu.

W przypadku wyboru sposobu zapłaty w postaci przelewu - przedpłaty przy pomocy serwisu Przelewy24.pl bezpośrednio po złożeniu zamówienia, zostaną Państwo przekierowani na stronę serwisu za pośrednictwem którego wykonują Państwo szybka płatność ze swojego konta bankowego lub kartą płatniczą.

W przypadku wyboru przelewu przedpłaty, za pośrednictwem serwisu PayPal - dla zamówień zagranicznych, płatność należy dokonać w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania od Serwisu PayPal zlecenia płatności na rzecz naszej firmy.

UWAGA Numer rachunku bankowego kwotę przelewu i wszystkie parametry zamówienia otrzymujecie Państwo każdorazowo w przesłanym od nas e-mail`owym potwierdzeniu złożenia zamówienia.

Powrót

 

DOSTAWA:

Realizację Państwa zamówień dokonujemy na terytorium Polski  za pośrednictwem:

  • Poczty Polskiej
  • Firmy Kurierskiej  Siódemka S.A.

Koszty wysłania do Państwa przesyłki na terytorium Polski wynoszą:

POCZTA POLSKA:

przesyłka priorytetowa (przedpłata na konto): 10,90 zł

przesyłka priorytetowa - płatność przy odbiorze: 14,00 zł

Firma kurierska Siódemka S.A.

paczka (przedpłata na konto):  12,20 zł

paczka - płatność przy odbiorze: 15,00 zł

ODBIÓR OSOBISTY  (płatność gotówką lub kartą płatniczą bez dodatkowych opłat)

Punkt Apteczny "Biała Stokrotka"

ul. Kościelna 1, 95-001 Biała

 

Apteka Stokrotka (po wcześniejszym uzgodnieniu bez dodatkowych opłat)

ul. Starzyńskiego 8, 95-035 Ozorków

 

CZAS REALIZACJI I DOSTARCZANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia w sklepie BIAŁA STOKROTKA mogą być składane:

  • drogą elektroniczną na e-formularzu,
  • telefonicznie,
  • faksem na numer 42 717-84-26*.    

* opłata zgodna z taryfą operatora

Wszystkie złożone przez Państwa zamówienia realizujemy bez zbędnej zewłoki natychmiast po ich złożeniu.


Zgodnie z Regulaminem czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od chwili otrzymania przez Państwa potwierdzenia złożenia zamówienia w sytuacji płatności za pobraniem, a w przypadku płatności przelewem – wynosi 2 dni robocze od chwili otrzymania zapłaty na nasz rachunek bankowy.

W efekcie złożone i/lub opłacone przez Państwa jednego dnia roboczego zamówienie, drugiego dnia roboczego - w formie paczki przekazywane jest kurierowi lub dostarczane na pocztę.

Czas realizacji zamówienia to czas jaki potrzebujemy na przygotowanie paczki i jej przekazanie firmie kurierskiej. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostarczenia zamówienia przez pocztę lub firmę kurierską. W związku z powyższym do czasu oczekiwania na paczkę prosimy każdorazowo doliczyć czas potrzebny na dostarczenie paczki przez pocztę lub kuriera.
    
W przypadku jeśli wybierają Państwo opcji odbioru zamówienia w siedzibie punktu aptecznego, każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie, w którym możecie najwcześniej produkt/produkty zamówione odebrać.

Powrót