Tematy pomocy
Szanowni Państwo
W trosce o jak najwyższą jakość Państwa obsługi uprzejmie prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na poprawność wpisywanych danych, a w szczególności adresów e-mail.
Jest to szczególnie istotne w sytuacji przesyłania Państwu potwierdzeń założenia konta i/lub potwierdzeń złożonego zamówienia oraz jego aktualnego statusu.
Jakakolwiek literówka w adresie e-mail powoduje, iż system wysyła informacje na adres e-mailowy, który tak naprawdę nie istnieje, a tym samym możecie nie otrzymać Państwo ważnych informacji o stanie zamówienia lub danych do przelewu bankowego.
Jeśli zdarzy się Państwu taka pomyłka - a kilka chwil po rejestracji/zakupie nie otrzymacie potwierdzenia z naszej strony na waszą skrzynkę e-mail`ową - uprzejma prośba o przesłanie odrębnej wiadomości z informacją, a my dokonamy korekty adresu z poziomu systemu.
Robiąc zakupy w naszym sklepie nie musicie Państwo dokonywać odrębnej rejestracji. Po wybraniu produktu i przejściu do koszyka, należy wcisnąć przycisk [Do kasy]. Zostaną Państwo przekierowani na stronę na której możecie wybrać możliwość pełnej rejestracji i założenia konta w naszym sklepie, lub od razu przejść do kolejnego etapu dokonywania płatności bez rejestracji. System przekieruje wówczas Państwa na stronę na której prosimy o podanie wszystkich danych niezbędnych do zawarcia transakcji kupna.
Sklep nasz akceptuje płatność w złotych polskich (PLN) w następujących formach ich dokonywania:
Dla zamówień krajowych:
- przelew - przedpłata na rachunek bankowy naszej firmy
- płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)
- przelew - przedpłata przy pomocy serwisu Przelewy24.pl (w tym płatność kartą płatniczą)
- płatność przy odbiorze (odbiór osobisty) (płatność gotówką lub kartą płatniczą)
Dla zamówień z wysyłką za granicę:
- przelew - przedpłata na rachunek bankowy naszej firmy
- płatność przy pomocy serwisu PayPal (w tym płatność kartą płatniczą)
Do każdego realizowanego zamówienia dołączamy paragon fiskalny, jeśli życzą sobie Państwo otrzymanie Faktury VAT prosimy o zaznaczeni odpowiedniej opcji w trakcie dokonywania płatności.
W przypadku przelewu wpłaty prosimy kierować na poniższy rachunek bankowy:
KEMI Sp. z o.o. ul. Sucharskiego 10/28, 95-035 Ozorków
Bank Pekao SA I Oddział w Zgierzu 26 1240 3057 1111 0010 3380 4474.
W przypadku wyboru sposobu zapłaty w postaci przelewu, przedpłaty płatność należy dokonać w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania od nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w którym znajdują się wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu.
W przypadku wyboru sposobu zapłaty w postaci przelewu - przedpłaty przy pomocy serwisu Przelewy24.pl bezpośrednio po złożeniu zamówienia, zostaną Państwo przekierowani na stronę serwisu za pośrednictwem którego wykonują Państwo szybka płatność ze swojego konta bankowego lub kartą płatniczą.
W przypadku wyboru przelewu przedpłaty, za pośrednictwem serwisu PayPal - dla zamówień zagranicznych, płatność należy dokonać w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania od Serwisu PayPal zlecenia płatności na rzecz naszej firmy.
UWAGA Numer rachunku bankowego kwotę przelewu i wszystkie parametry zamówienia otrzymujecie Państwo każdorazowo w przesłanym od nas e-mail`owym potwierdzeniu złożenia zamówienia.
Realizację Państwa zamówień dokonujemy na terytorium Polski za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej
- Firmy Kurierskiej Siódemka S.A.
Koszty wysłania do Państwa przesyłki na terytorium Polski wynoszą:
POCZTA POLSKA:
przesyłka priorytetowa (przedpłata na konto): 10,90 zł
przesyłka priorytetowa - płatność przy odbiorze: 14,00 zł
Firma kurierska Siódemka S.A.
paczka (przedpłata na konto): 12,20 zł
paczka - płatność przy odbiorze: 15,00 zł
ODBIÓR OSOBISTY (płatność gotówką lub kartą płatniczą bez dodatkowych opłat)
Punkt Apteczny "Biała Stokrotka"
ul. Kościelna 1, 95-001 Biała
Apteka Stokrotka (po wcześniejszym uzgodnieniu bez dodatkowych opłat)
ul. Starzyńskiego 8, 95-035 Ozorków
CZAS REALIZACJI I DOSTARCZANIE ZAMÓWIEŃ
Zamówienia w sklepie BIAŁA STOKROTKA mogą być składane:
- drogą elektroniczną na e-formularzu,
- telefonicznie,
- faksem na numer 42 717-84-26*.
* opłata zgodna z taryfą operatora
Wszystkie złożone przez Państwa zamówienia realizujemy bez zbędnej zewłoki natychmiast po ich złożeniu.
Zgodnie z Regulaminem czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od chwili otrzymania przez Państwa potwierdzenia złożenia zamówienia w sytuacji płatności za pobraniem, a w przypadku płatności przelewem – wynosi 2 dni robocze od chwili otrzymania zapłaty na nasz rachunek bankowy.
W efekcie złożone i/lub opłacone przez Państwa jednego dnia roboczego zamówienie, drugiego dnia roboczego - w formie paczki przekazywane jest kurierowi lub dostarczane na pocztę.
Czas realizacji zamówienia to czas jaki potrzebujemy na przygotowanie paczki i jej przekazanie firmie kurierskiej. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostarczenia zamówienia przez pocztę lub firmę kurierską. W związku z powyższym do czasu oczekiwania na paczkę prosimy każdorazowo doliczyć czas potrzebny na dostarczenie paczki przez pocztę lub kuriera.
W przypadku jeśli wybierają Państwo opcji odbioru zamówienia w siedzibie punktu aptecznego, każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie, w którym możecie najwcześniej produkt/produkty zamówione odebrać.