Strona główna » Zwroty

Zwroty

Szanowni Państwo

Zanim rozpoczniecie formalną procedurę reklamacyjną, prosimy skontaktujcie się z nami telefonicznie lub e-mail`owo. Wiele spraw możemy załatwić szybko i sprawnie dzięki wspólnemu bezpośredniemu kontaktowi.

REKLAMACJE I  ODSTĄPIENIE OD UMOWY   

Zgodnie z regulaminem kupującemu przysługują następujące prawa dotyczą zwrotów, reklamacji i prawa odstąpienia od umowy.

REKLAMACJE DLA KONSUMENTA

W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem, przysługuje Państwu prawo złożenia reklamacji. Celem złożenia reklamacji prosimy o kontakt e-mailowy, telefoniczny lub listowny:

e-mail: kontakt@bialastokrotka.pl

telefon: tel: (42) 717-84-26 fax: (42) 717-84-26

adres: Punkt Apteczny „Biała Stokrotka”, 95-001 Biała, ul. Kościelna 1

Każda reklamacja zostanie wnikliwie rozpatrzona i o jej wynikach zostaną Państwo zawiadomieni w formie, w jakiej reklamacja została złożona, w terminie 14 dni. W przypadku nieotrzymania w terminie żadnej informacji, uznaje się, że sprzedawca uznał reklamacje za uzasadnioną. W reklamacji prosimy krótko podać jej przyczynę oraz Państwa żądanie z nią związane.

Mogą Państwo żądać wymiany produktu na nowy (ewentualnie naprawę, jeżeli charakter produktu taką naprawę umożliwia), wymianę produktu na inny produkt w tej samej cenie, obniżenia ceny produktu (ze wskazaniem kwoty obniżenia) lub zwrotu pieniędzy (gdy wada ma charakter istotny).

Dodatkowo informujemy Państwa, że sprzedawca odpowiada wobec kupującego – konsumenta, jeżeli towar w chwili jego wydania jest niezgodny z umową. W przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem roku od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. Kupujący – konsument traci uprawnienia przewidziane powyżej, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady nie zawiadomi o niej sprzedawcy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie lub złożenie reklamacji, w sposób określony na wstępie, przed upływem tego terminu.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie, jednak nie jest to obowiązkowe. (W tresci odstąpienia proszę wpisać Państwa imię i nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail)

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację
dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

W wypadku odstąpienia proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy jeśli korzystacie z prawa odstąpienia od umowy.
 

UWAGA: Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane wyłącznie z powodu wady lub niewłaściwego ich wydania na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SKLEPU, KTÓRY SZCZEGÓŁOWO OMAWIA I REGULUJE ZASADY DOKONYWANIA ZWROTÓW I REKLAMACJI.

  1. Protokół reklamacyjny
  2. Odstąpienie od umowy

 

Nasz adres kontaktowy, pod którym można również składać reklamacje i dokonywać odstąpienia od umowy:

PUNKT APTECZNY "Biała Stokrotka"

95-001 Biała, ul. Kościelna 1

tel/fax: 42 717 84 26*

(poniedziałek-piątek: 8:00 - 18:00, sobota 9:00-14:00)

e-mail: kontakt@bialastokrotka.pl

* opłata zgodna z taryfą operatora